עזרה לטבע באמצעות הטבע

אלי הלפרין הינו מנכ"ל חברת "א.ה מוצרים ירוקים לסביבה בע"מ", המתמחה במתן פתרונות ידידותיים לסביבה ובטיפול במגוון זיהומים סביבתיים. הפתרונות פורצי הדרך של החברה, מתבססים על ניסיון וידע רב שנים, יצירתיות ורצון לאפשר לטבע לעזור לטבע.
מה היא השראה עבורך?

"בחברה אנחנו מנצלים פתרונות טבעיים כמו אנזימים ובקטריות, לטיפול בשפכים ובכך עוזרים לטבע לעזור לטבע. מציאת הפתרונות לסביבה ירוקה ובריאה יותר בטבע עצמו, מעוררת השראה ומהווה מקור לשלל רעיונות חדשניים, ליצירת סביבה נקייה ובריאה – למעננו ולמען הדורות הבאים אחרינו."

מה הם חומרי ניקוי ביואנזימטיים?

"חומרי ניקוי ביואנזימטיים, מכילים חיידקים, אנזימים וחומרים מזינים. בתעשייה, הם משמשים להסרת שומנים ושמנים, לפרוק מוצרי דלק, נפט ועוד. כמו כן הם משמשים לתהליכי חיטוי ונטרול ריחות לא נעימים.

בבתים פרטיים, חומרים אלו משמשים לניקוי אזורים שונים כמו המטבח והשירותים. כמו כן הם יעילים בהסרת כתמים וכתמים משטיחים. חומרים ביואנזימטיים ידידותיים לסביבה, בטוחים למשתמש ויעילים יותר מחומרי ניקוי רגילים, במיוחד אם הם קבלו תו ירוק אירופאי."

אילו מוצרים ופתרונות ירוקים אתם מציעים?

"אנחנו מייבאים חומרים בעלי תו ירוק אירופאי וגם מכינים תערובות איכותיות וייחודיות משלנו. אנחנו משלבים מספר פתרונות ויצרנים, לשם קבלת תוצאות אופטימליות, כל זאת בשיתוף פעולה עם מהנדסי כימיה ומהנדסי איכות סביבה.

מגוון הפתרונות שלנו כולל:

חומרי ניקוי ירוקים – תרכובות אורגניות נדיפות (VOC) המצויות בחומרי הניקוי, המהוות 50% אחוז מהזיהום הנגרם לאדם ולסביבה. אנו משווקים חומרי ניקוי ירוקים, שאינם מכיליםVOC , על בסיס ביולוגי אנזימטי ובעלי תקן ירוק אירופאי.

נטרול ריחות בצינורות הביוב – בצינורות הביוב נוצרים ריחות לא נעימים, הנובעים מתרכובת מימן גופריתי. אנו מנטרלים את הריח באמצעות מוצר כימי שפותח על ידי חברת VTA האוסטרית כמו גם עם בקטריות ייחודיות לנטרול ריחות.

נטרול ריחות באוויר – ריחות לא נעימים משפיעים על העובדים בתעשייה ועל התושבים. אנו מנטרלים ריחות אלו על ידי חומרים ידידותיים לסביבה ולמשתמש ובאמצעות מערכות עזר שונות.

זיהום באדמות – הזיהום באדמות נגרם מחומרים שונים כמו נפט ודלק. אנחנו עובדים עם בקטריות וחומרי עזר ייחודיים, בכדי לפרק את הזיהומים בצורה ביולוגית.

טיפול בשפכים – חומרים לפירוק והפרדה של שפכים, יוצרים זיהום. למשל אלום – אלומיניום סולפט, המכיל הרבה גופרית ובבוצה יוצר ריחות רעים. כאשר נוצר זיהום במי השפכים עקב מלחים, שמנים, ריכוז מתכות, זרחן וחנקן בערכים הגדולים מהמותר ועוד, אנו מטפלים בכך באמצעות חומרים וכימיקלים ירוקים, ידידותיים לסביבה.

בחקלאות – נעשה שימוש בחומצות מזיקות, בכדי לנקות צנרת טפטפות. ברשותנו חומר ידידותי לסביבה על בסיס אורגני, המנקה את הצנרת מאבנית, ברזל וכו' ומעשיר את המים בחמצן מומס. בהשקיה קיימת תופעה של תעוקת חמצן, בה צמח לא מקבל מספיק חמצן. החומר בו אנו משתמשים מספק חמצן למים, כך שיכולת החדירה לקרקע הרבה יותר טובה ומגיעה עד לשורשים, תוך פירוק חומרי המזון בצורה זמינה לצמח."

פרויקטים מעוררי השראה

"אנחנו עובדים עם מכוני שפכי טיהור גדולים, בטיפול בשמנים והורדת עומסים בשפכים. על לקוחותינו נמנים גופים וחברות מובילות במשק כמו: טמבור, תעשייה אווירית, אבן קיסר, מט"ש ירושלים, שוקת ועוד.

בין הפרויקטים שלנו:

קיבוץ לוחמי הגטאות – טיפול במזהמים של בריכת שפכים ושפך של שמן קנולה, באמצעות חומרים ירוקים המורכבים מבקטריות וחומרי פירוק. ניקיון הבריכה התבצע תוך 3 שבועות.

שמורת עין עברונה – טיפול בזיהום נפט חמור על ידי מוצרים ירוקים לסביבה. הורדת ערך ה-TPH ל-96% התבצעה תוך חודש.

זכרון יעקב – פתרון בעיית הריחות בצנרת הביוב, לאחר שנים של סבל לתושבים.

מט"ש ירושלים – טיפול של שנים במפרידי השומן במט"ש וכן טפול בכלל שפכי המט"ש ,תוך הורדת עומסים ממנו, באמצעות חומרים יעילים וידידותיים יותר מאלו בהם נעשה שימוש לפנינו."

מה מייחד אתכם?

"אנחנו החברה המתקדמת בארץ לטיפול בשפכים והשיטות הייחודיות שפיתחנו, מספקות למפעלים וחברות פתרונות יעילים וזולים."

דילוג לתוכן